[updated] churaKrueger Mod for MAN SD202

• Nice mod, thank you! (I mean that isn't real that a SD202 have a K++ but good :3)

• Meine Logfile:

Sollte ja bestimmt nur in den Busordner eingefügt werden. Readme war ja keine dabei.

• Works as expected. It is also possible to install cooper's LAWO with ease. Though I have one question: If you managed to replace the ANNAX with a Vollmatrix, why is this still not possible with the S215UL, which also has an ANNAX ...

• not possible with the S215UL

It is possible. But nobody released a "Vollmatrix-Mod" for the S215UL.

Liebe Beitragleser, eine wichtige Durchsage: Aufgrund anhaltender Einfallslosigkeit fällt die Signatur heute leider aus, wir arbeiten an den Problemen und bitten um Ihr Verständnis, Danke
    --Danke für 1500 Danksagungen--

• Fantastic mod! I was wondering, how do you change the default colour? Its orange, and I was trying to change it to white. Is this possible?

Leider weiß ich nicht sprechen Deutsch. Wenn Sie möchten, mir eine PM zu schicken, bitte können Sie es in Englisch zu übersetzen. Vielen Dank.
    Unfortunately, I don't speak German. If you would like to send me a PM, plase can you translate it in english. Many Thanks.

• Fantastic mod! I was wondering, how do you change the default colour? Its orange, and I was trying to change it to white. Is this possible?

change "script\churaKrueger\Vmatrix_constfile_K++.txt" to "script\churaKrueger\Vmatrix_constfile_K++_pc.txt" in the .bus file

• change "script\churaKrueger\Vmatrix_constfile_K++.txt" to "script\churaKrueger\Vmatrix_constfile_K++_pc.txt" in the .bus file

Thanks! :-)

Leider weiß ich nicht sprechen Deutsch. Wenn Sie möchten, mir eine PM zu schicken, bitte können Sie es in Englisch zu übersetzen. Vielen Dank.
    Unfortunately, I don't speak German. If you would like to send me a PM, plase can you translate it in english. Many Thanks.

• Nice mod but cant use it as destinations are not showing and i get the following error in the logfile
    154 21:25:58 - - Warning: File vehicles\MAN_SD202\model\model_D92_K++.cfg: texture filename vmatrix_leer_led.png not found in mesh file vehicles\MAN_SD202\model\K++\D_vollmatrix_text.o3d!

• Nice mod but cant use it as destinations are not showing and i get the following error in the logfile
    154 21:25:58 - - Warning: File vehicles\MAN_SD202\model\model_D92_K++.cfg: texture filename vmatrix_leer_led.png not found in mesh file vehicles\MAN_SD202\model\K++\D_vollmatrix_text.o3d!

This log show no error actually
    Have you downloaded the original churaKrueger mod and is your hof written probably?