Krueger++ Mods by PZ8904 [HB76 Lion's City/ALL Citaro C2/RUHR Solaris/HC Volvo 7900/Lion's Coach]

• Hey I found some issues with the Iveco Crossway LE:

Also when resetting setting Line and route to 0 it doesnt work anymore. The almex freezes and wouldnt work anymore.

Maybe Arne changed something in his code in the patch so u have to fix things to match the changes he made?

• Krueger Matrix mod for IVECO Crossway LE is released.

Wirst du auch für den Malle Citaro mal alles anpassen? Da ja der Gelenkbus auf einmal kein Gas mehr annimmt oder irgendwas anderes falsch ist :/

• Updated. Please download the add-on again.

• Found another issue the "Vmatrix constfile" file after a time switching between the lines/routes it doesnt want to co-operate anymore xD The almex doesnt freeze or anything but the "Matrix" stands still. Even though in the Almex it said it have been switched to a new one. The "Vmatrix constfile_K++" still working. Theres no errors appearing in the logfile.

Edit: I think its cuz I changed Vmatrix constfile from:

Matrix_HideScrollingAnimation

0

to 1

• poly ist mehrfach, mehr, vielfach... -> polychrome = Mehrfarbige Matrix (Die Römer waren Polytheisten = mehrere Götter)

mono ist einfach, einzeln, einzig... -> monochrome = einfarbige Matrix (Christen, Juden, Muslime sind Monotheisten = ein einziger Gott)

Liebe Beitragleser, eine wichtige Durchsage: Aufgrund anhaltender Einfallslosigkeit fällt die Signatur heute leider aus, wir arbeiten an den Problemen und bitten um Ihr Verständnis, Danke
    --Danke für 1500 Danksagungen--

• Hey :)

Wie kann ich die Font der Matrix der Busse mit diesem Mod ändern? Mir ist die Liniennummer gerade bei ein- und zweistelligen Linien viel zu groß. Ich würde da gerne das Font des Morphi Scania Citywide oder die Standardfont vom Setra 415NF nehmen, da dort die Liniennummer schön eng steht :/