MAN Lion's City

The forum is in reduced operation. The Addon and Support forums remain open.
Please note that OMSI is no longer under development. Some of the developers are now working on a new simulator. Further information concerning the LOTUS-Simulator can be found here.
  • Guten Morgen,

der Bus sieht echt klasse aus, nur ich habe ein Problem: Ich kann den Bus nicht herunterladen!!!

Als ich zum ersten Mal probiert habe, hat man sich müssen anmelden, auf der Seite, jetzt (heute) lädt er mir ger nicht mehr die Seite.

Weiß jemand, wo ich mir den Bus, ohne Anmeldung, downloaden kann???

gruß Manuel

• Na Klasse

:D

Hier ist wieder der alte Diamantenschleifer am Werk.
    Bin echt begeistert und freue mich das der LC noch einmal überarbeitet wird.
    RedGun hat natürlich schon ein feines Teil auf den Tisch gelegt und Kamaz veredelt nun das Baby

8)

Ich muss mich als kleiner Kamaz-Fan outen heheh... denn ich blicke auf so einige Perlen zurück die Kamaz schon für diverse TruckSims raus gehauen hat

:love:

Beste Grüße

:thumbsup:
  • Hi Kamaz, I must say your work is just absolutely fantastic. You've turned a good bus into an excellent one. Two requests from me to further improve it, could you raise the ride height a little, I think the real ones don't sit so close to the ground, which makes the one in OMSI look a little strange with the tires so close to the wheel arches. Could you also darken the texture for the rims as they are a little strange when it's so bright. Thanks!

• Hi Kamaz, I must say your work is just absolutely fantastic. You've turned a good bus into an excellent one. Two requests from me to further improve it, could you raise the ride height a little, I think the real ones don't sit so close to the ground, which makes the one in OMSI look a little strange with the tires so close to the wheel arches. Could you also darken the texture for the rims as they are a little strange when it's so bright. Thanks!

Hi Kamaz, I must say your work is just absolutely fantastic. You've turned a good bus into an excellent one. Two requests from me to further improve it, could you raise the ride height a little, I think the real ones don't sit so close to the ground, which makes the one in OMSI look a little strange with the tires so close to the wheel arches. Could you also darken the texture for the rims as they are a little strange when it's so bright. Thanks!

I think it was redgunn, not kamaz

:)
  • Bleibt das Lenkrad so oder kommt noch ein neues rein?
    Das was zur zeit verbaut ist is Oval und nicht Rund oder muss das so sein

8|
  • Das hab ich auch schon gedacht,.eiert als wär Ostern

:P

Aber mich störts nicht viel, trotzdem ein scöner Bus

• ist der Downloadlink den Dennis gepostet hat für die Erweiterung von Kamaz ???

• Hi Kamaz, I must say your work is just absolutely fantastic.

Thanx

Two requests from me to further improve it, could you raise the ride height a little, I think the real ones don't sit so close to the ground, which makes the one in OMSI look a little strange with the tires so close to the wheel arches.

It's a bit tricky to do that, but i will try. And in reality exist also different heights, a "Standard" does not exist(imo).

Could you also darken the texture for the rims as they are a little strange when it's so bright. Thanks!

In v2 you can change the color of the Rim by yourself, at the pics the rims are inked, there isn't a "photo texture" more.

• You gotta help me . I really love this bus

I keep getting an error stating "Nastala chyba při odeslání textu. Znovu opiš text z obrázku."

Which means like there's an error when sending to the "database" thing ?

Please help . Thanks

:(