Guten Abend,
(L.L.Velocity) kann auch negative Werte enthalten, die daher einem Rückmarsch entsprechen.
Guten Abend,
(L.L.Velocity) kann auch negative Werte enthalten, die daher einem Rückmarsch entsprechen.
Peut-être que quelqu'un a un indice:
Pour une raison quelconque, le système complet de texture de texte ne fonctionne plus avec le lifting. Qu'il s'agisse de l'écran VDV, des écrans intérieurs, des imprimantes, des montres, etc. Il se fige complètement. J'ai déjà tout renversé, beaucoup défait, etc. Logfile ne crache rien.
Je reçois une crise en ce moment ... L'ensemble du projet pourrait échouer à cause de cela.
Hi,
I experienced a similar problem when I started modding. See if the variable 1 (S.L.Refresh_Strings) is still present in the scripts impacted by this bug.
EDIT: As said above, also check if the [texttexture] index has not been changed.
Guten Morgen,
Ich habe nicht ganz verstanden: Sie wollen während des Bootens auf den Hauptbildschirm wechseln, wenn die Karte entfernt wird?
Ich glaube, ich kann Ihnen helfen, aber ich muss das Problem vollständig verstehen...
Hello,
for the last few days the matrix hasn't shown a destination. The passengers were still getting on. Now I realize that in addition to the matrix not working, OMSI doesn't want to change my destination via the menu "92E", and the "target" displayed on the red lines remains stuck on "Betriebsfahrt" (Ziel 0).
So I have imported the IBIS on the vehicle to try to display something on the matrix, but when I press the keyboard or on the model, nothing happens, except when I press the "0" button (date and time display).
So I'd like to know if anyone has ever encountered this problem... Thank you in advance.
Alles anzeigenCode
- ' Abschaltung wenn Standbyzeit überschritten
- (L.L.globaltimer) (L.L.ticketprinter_absch) (C.L.ticketprinter_standby_sec) + > &&
- {if}
- 0 (s.L.atron_ideingabe)
- 0 (S.L.atron_pineingabe)
- 0 (S.L.Fahrt)
- 0 (S.L.Verkauf)
- 0 (S.L.Fahrtdisplay)
- 0 (S.L.Ticket)
- 0 (S.L.print)
- 0 (S.L.ticketprinter_on) (S.L.ticketprinter_absch) (S.L.atron_start)
- {endif}
I don't know what (L.L.ticketprinter_absch) is for, but if I understood your problem correctly it should work now
You want to play a sound when the button is pulled that's right?
Danke, aber ich denke, dieses Modell wurde vor ein paar Tagen veröffentlicht, und sein Ersteller begrüßt das Modding mit offenem Arm, wenn ich mich richtig erinnere ?
Hi,
I experience the same problem with the same program. I deduced that it's a issue with the .obj to .o3d conversion process. I recommend you this Blender plug-in to export your mesh in .o3d directly in Blender.
Hallo
Was ist den die Lösung für das genannte Problem? Du hast ja anscheinend eine Lösung gefunden.
Mfg
If you are in solid mode with the "Textured Solid" option enabled, and you change the texture in the UV editor when you have selected an object, then it will load the texture present in the UV editor, even if it is not in the materials of the object in question.
Hello,
That's a very good idea you have there! I look forward to testing this famous SDK. This is in line with the O3D-Export add-on from "MichauSto" for blender which really makes it easier for me to do my creations. So I would have liked to know if you would have planned to implement blender add-ons like the one I mentioned or this plug-in that allows you to import and export multiple .obj at a once.
Good luck for this project